Ofte stillede spørgsmål
Vi få hver dag mange spørgsmål omkring vores produkter og services. For at gøre det så let som muligt for dig, har vi her samlet de mest væsentlige spørgsmål og deres svar.
Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål - så er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på telefon, mail eller chat.
Spørgsmål om handel hos Biopejs-shop
Hvordan kommer jeg i kontakt med jeres kundeservice?
Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål her på siden, så er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice. I vores åbningstider vil det være muligt at kontakte os på telefon eller live-chat. Uden for vores åbningstider kan vi kontaktes på mail eller via en offline besked på vores chat service. Alle henvendelser forsøger vi at besvare inden for 24 timer.
Hvordan fungerer jeres prisgaranti
Vi tilbyder prisgaranti på alle vores pejse. Har du derfor fundet en af vores pejse billigere et andet sted, matcher vi som minimum prisen. Prisgaranti tilbydes ikke på bioethanol og tilbehør.
Har I en butik?
Ja, vi har et butik og showroom i Aalborg, hvor vi har udstillet omkring 200 forskellige pejse fra vores sortiment. Derudover har vi også åbnet et showroom i Valby, hvor der ligeledes er mulighed for at se et udvalg af vores produkter.
Spørgsmål om fragt og levering
Har jeg mulighed for selv at afhente min ordre?
Ja, det kan du godt. Ved bestilling kan du vælge, at du selv ønsker at afhente din ordre på vores adresse Gravsholtvej 15, Langholt, 9310 Vodskov. Når vi har gjort din ordre klar til afhentning, vil du modtage en mail herom. Vi anbefaler dog kun dette ved mindre pejse og tilbehør, da store pejse kan være besværlige selv at transportere hjem.
Hvor lang leveringstid er der på min ordre?
Lagervarer kan du forvente at få leveret på 1-2 hverdage. Bestillingsvarer, og produkter der skal produceres efter specialmål, har en varierende leveringstid på omkring 2-6 uger.
Hvem leverer min ordre?
Vi sender alle vores pakker med eksterne fragtfirmaer som fx GLS, Post Nord, mv. Ved bestilling har du mulighed for at vælge din ønskede leveringsmetode. Mindre ordrer bliver sendt med pakkepost, mens store pejse vil blive leveret på paller.
Spørgsmål efter bestilling
Min ordre er blevet ødelagt under transport, hvad skal jeg gøre?
Vi forsøger altid at pakke alle ordrer forsvarligt sådan, at de er sikret godt under transporten. Men det er desværre ikke altid nok. Har din ordre fået skader under transporten, er det vigtigt, at du hurtigst muligt får taget kontakt til vores kundeservice. Her vil vi bede om billeder af pakken og de skadede produkter, hvorefter vi sammen med dig finder ud af, om der skal sendes reservedele, der kan udbedre skaderne, eller om et helt nyt erstatningsprodukt skal sendes.
Hvordan annullerer jeg min ordre?
Har du skiftet mening? Det er selvfølgelig helt okay. Men skynd dig at kontakte vores kundeservice på mail, telefon eller live-chat! Ofte sender vi vores ordre afsted samme dag, som vi modtager dem. Ønsker du derfor at annullere din ordre, skal du tage kontakt til vores kundeservice hurtigs muligt.
Hvordan returnerer jeg min ordre?
Uanset hvilken grund, du måtte have til at returnere din ordre, må du gerne udfylde vores returformular, for at vi kan tilbyde dig hurtigst mulig service på de returnerede varer.
Spørgsmål omkring produkter
Kan jeg se pejsene inden køb?
Ja. Hvis du besøger et af vores showrooms i Langholt (Vodskov) eller Valby, har du mulighed for at opleve langt de fleste af vores pejse. Vi har desværre ikke mulighed for at have alle vores produkter udstillet på samme tid. Derfor kan det være en god idé at kontakte os inden besøget. På den måde kan vi sikre os, at vi har lige netop den pejs, som du gerne vil se udstillet.
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg har brug for yderligere information omkring en vare?
Vi forsøger altid at have en opdateret og fyldestgørende produktbeskrivelse på alle vores produkter. Men skulle du have brug for mere information, end det vi allerede har opgivet, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice, hvor vi vil forsøge at kunne besvare alle dine spørgsmål.
Det produkt, som jeg gerne vil bestille, er udsolgt. Hvornår får I det på lager igen?
Hvis et af vores produkter er udsolgt, forsøger vi altid at få tilføjet i produktbeskrivelsen under leveringstid, hvornår vi forventer at have den på lager igen. Står der ikke beskrevet noget inde på produktet om, hvornår vi forventer igen at have varen på lager, kan du kontakte kundeservice, som ofte vil have en specifik dato for næsten alle vores produkter.
Spørgsmål omkring B2B
Jeg er forhandler og ønsker et B2B samarbejde omkring jeres produkter.
Er du arkitekt, husbygger, indretningskonsulent eller noget helt andet, og ønsker du at forhandle vores produkter som en del af dit sortiment, kan du ansøge om et B2B login. Bliver du godkendt som forhandler, vil du få eksklusive rabatter på en lang række af vores produkter.
Jeg er producent og kan tilbyde jer et fantastisk produkt, hvem skal jeg kontakte?
Vi er altid på udkig efter nye og spændende produkter, som vi kan tilføje til vores store sortiment af pejse og tilbehør. Mener du, at du har et produkt, som vi mangler i vores sortiment, kan vi kontaktes på mail info@biopejs-shop.dk.